Avon Spectra Lash Mascara

09:00

Günaydın kızlar..

Geçenlerde bilgisayarımda önce ki blog sayfam için çektiğim fotoğrafları buldum. Elimde hazır fotoğrafı varken yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim..



Bu rimeli 3 aşamalı özelliğine kanıp almıştım. Bir Çin atasözü der ki; "Merak kediyi öldürür." Bende tam bu durumdaydım işte.. 1. seviyede fırçanıza daha az ürün gelirken 3. seviyede bol kepçe ürün geliyor yani bu durumun kirpiklerinize dolgunluk açısından bir faydası yok! Hatta 1. seviyede kirpikleriniz
birbirine daha az yapışıyor. 2. ve 3. seviyede ise bu yapışma oranı fazlalaşıyor.

Kısacası; kirpiklerimi yapıştıran, dolgunluk ve uzatma yerine iğrenç bir görüntü bırakan berbat ötesi bir rimeldi! Bir kaç kere kullandım ve bu iğrenç görüntüye tahammül edemedim hemen çöpe uğurladım.
Almayın aldırtmayın.. Paranızı çöpe atın daha iyi!!!

Bu rimeli beğenen bir kişiye daha rastlamadım eğer siz beğeniyorsanız lütfen yorum bırakın..

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

10 yorum

  1. Ben çooook uzun zaman bunu kullandım, memnundum gerçi ama çıkarması o kadar zor ki bunu, ölüm geliyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşver tatlım başka birşey al bunun yerine ayakkabı boyası gibi birşey zaten..

      Sil
  2. Almayı düşünüyordum,vazgeçtim iyi ki yazmışsın canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir işe yaradığına sevindim :) Bana inanmayıp bunu alan arkadaşım rimeli yanıma getirip pişman oldum sen haklıymışsın deyip çöpe attı, gerçekten çok kötü bir rimel..

      Sil
  3. Zamanında merak etmiş almamıştım. İyi yapmışım :D

    YanıtlaSil
  4. Benim arkadaşım bunu çok uzun zaman bayıla bayıla kullandı :)) Hatta başka bir maskara kullandı ama memnun kalmadı tekrar buna dönecek. Ki biz bunu sürdüğü zaman kirpiklerine hayran hayran bakardık :)) Ben de ilk defa senden duydum kötü olduğunu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enteresan.. Arkadaşının kirpikleri normalde de güzeldi galiba..

      Sil
  5. bnde şuan spectra lash kullanıyorum.ben memnunum biraz yoğun yapıyor evt ama dolgun kirpik sevenler bu görüntüye bayılır. en azından içinde bolca rimel var.bnce avonun şimdiye kdar kullandığım en iyi maskarası. ama tavsiyem hep bir e ayarla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende dolgunlaştırma gibi bir etkisi olmadı kirpiklerimi birbirine yapıştırmaktan başka bir işe yaramadı ne yazık ki.. Benim en beğendiğim avon rimeli super shock olmuştu o da sonradan yapısını değiştirdi..

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe