MAC Copperplate Far

09:00

Herkese harika bir cuma gününden merhaba!


Sanki çalışıyor yada okula gidiyor gibi halâ daha cuma günü gelince seviniyorum yılların alışkanlığı olsa gerek. Bugüne madem güzel dedik güzel bir ürünle devam edelim. Copperplate' le tanışana kadar neler çektim ondan bahsetmek istiyorum kısaca;

 Smokey eye denilince benim aklıma gri-siyah dumanlı bir göz makyajı geliyor.. Peki mavileşmiş bir gri ile sonuçlanan smokey makyajı düşünebiliyor musunuz? (5. sınıf kuaför elinden çıkmış gelin makyajı efekti sizi bekliyor!)

(farı bileğimde swatchladığım zaman rengi belli olmadı bende parmakta göstermek zorunda kaldım)

 Farklı farklı markaların gri farlarını denediğimde sonuç hep aynıydı; MAVİ!!! Elimde ki bütün farlar kabında gri, gözüme sürüp dağıttığımda ise bariz mavi oluyor. İnternette uzun aramalarım sonucunda Copperplate' i buldum =) Tam bulduğum sırada Görkem bir videosunda Copperplate' den bahsetti işte dedim tamamdır! Halâ kullanmaya kıyamıyorum (kıymetlimiiiissss).

Mavileşmeyen mat gri bir far arıyorsanız tam size göre!

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

8 yorum

  1. Uuv renge bayıldım! :)
    Benimde ihtiyacım var böyle bir bebeğe. ^.^
    Güle güle kullan kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım =) Daha güzeli senin olsun ^^

      Sil
  2. o açık gri gözüken farın rengi böylemi yani??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabında çok açık çıkmış parmakta ise daha koyu =) MAC mağazasına gidip incelemenizde fayda var =)

      Sil
  3. Rengi ne ilginç, kabında dururken öyle bir renk olacağını hiç düşünmemiştim :)
    Güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
  4. Rengi harikaymışş, ilk gördüğümde beyaz far sandım bir de baktım grii :) Güzel bir taupe rengi gibi gözüküyor :)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe