Son Yaptığım Alışverişler (NARS, Gratis, Paşabahçe)

09:00

Herkese merhaba..


Geçen bir iki hafta içinde ufak tefek alışveriş yaptım. Öncelikle Sephora' ya kalem bakma niyetiyle girip kaleme bakamadan Nars' dan allık alıp çıktım(hani alkış=P) Gratis indirimini kaçırdığım için pek birşey almadım
sadece Dirty Works' den göz kremi aldım. Dip boyam geldiği içinde boya almam gerekiyordu. Değişiklik yaptım Palette yerine Garnier aldım. Paşabahçe' ye mumluk ve mum almak için girmiştim ama istediğim gibi birşey bulamadım ama  kızım kendine bu duvar süsünü beğendi onu aldık ve girmişken mutfak kısmına bakmadan geçemedim baton kek kalıbı alıp çıktım. Bunu neden paylaştın demeyin soran çok olmuştu etrafımda lazım olur diye söylüyorum :)


Siz son zamanlarda neler aldınız?

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

11 yorum

  1. Gule gule kullan canim :) Garnier Palette gibi saci yipratmiyor ancak renk iki uc yikamaya oturuyor. Bence yipranmasindan iyidir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Saçlarım yeterince yıprandı zaten eğer daha az yıpratıyorsa bununla devam ederim :)

      Sil
  2. Ben de allığın rengini çok merak ettim! Ama sanıyorum sonraki yazıları beklemek gerekecek onun için ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet maalesef beklemek gerek azıcık gizem yaratayım =P ^^

      Sil
  3. Hiii duvar süsü ne tatliş! ♥

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım hepsini. :)
    NARS <3

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan Ceydacim, ben Schwarzkopf natural&easy serisinden boya aldim, inanirmisin simdiye kadar hiç bir boyayla tipki üzerindeki rengi tutturamamistim, yipratmadi hiç, çok sasirdim.Kizinin süsleri pek bir seker, benimki mahvetti ama güzelim süslerini:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ettim bak onu da :) Anneme alayım bulursam. Benim cadi da mahvederdi kesin ama boyunun yetişmeyecegi yere yapıştırdım

      Sil
  6. Merhaba :) Dirty Works göz kreminin yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorum. Hava mı atayım öyle gideyim :) benim kızım 4 yaşında olduğundan artık sökmüyor duvar süslerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dirty Works Kremin yazısını bugün yazdım bakabilirsiniz ;) Benim kızımda 4 yaşında ama alıp eline oynamak istediği için çıkarıyor..

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe