Dirty Works Stop Puffy Eyes Eye Cream || Göz Kremi

09:00

Merhaba..
İki haftayı geçti hatta üç hafta oldu bu kremi kullanmaya başlayalı ve hakkında yeterli bir kanıya vardığım için vakit kaybetmeden sizlerle paylaşmak istedim..


Öncelikle ambalajı inceleyim;
Soap & Glory markasının ambalajlarına oldukça benziyor. Ben Dirty Works markasının ambalajlarına bayılıyorum. Sanırım beğenmeyen yoktur.. Kremin tüpte olması çok kullanışlı vede hijyenik! Tüpün ucunu incecik yaptıkları için
isterseniz nokta kadar ürün alabilirsiniz :) Ambalajı benden tam puan aldı!

Yapısı ise;
İçerisinde parfüm olmamasına sevindim gözüme parfüm sürmek istemem doğrusu! Kokusu ise çok hafif duyulmuyor bile ben özellikle kokladım.
Yapısı ince ve hafif yani yoğun bir krem değil. Bu benim açımdan çok ama çok iyi çünkü göz çevremde minik yağ bezeleri oluşuyor, göz kremlerimin yağsız ve hafif yapıda olması gerekiyor bu yüzden.Nemlendirmesi benim açımdan yeterli. Çok kuru göz altlarınız varsa yoğun nemlendirici bir krem arıyorsanız size uygun değil ne yazık ki.. Benim göz altlarım ne yağlı ne kuru normal bir yapıya sahip bu yüzden farklı tip göz altlarında nasıl olur bilemem..


Ürünün vaadi ise şişen göz altlarını indirmek. Benim gözlerim genelde sabah o şekildedir özellikle çok uyuduğum zaman =/ Sabah yüzümü yıkayıp ilk işim nemlendiricilerimi sürmek olur. Krem yüzünden mi yoksa zaten kendi kendine mi iniyor bilmiyorum ama 1 saatte gözlerim kendine geliyor. Gene de kremle alakalı mı değil mi bilmiyorum. İçerisinde ki kafeinin faydası olabilir..

Ben bu kremi oldukça beğendim. Üstelik 14.50 lira gibi güzel bir fiyatı var ^^ Denemek isterseniz Gratis mağazalarında bulabilirsiniz..

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

20 yorum

  1. Elimdeki loreal'in lanet triple active göz kremi biterse bunu deneyeceğim yağsız formüle sahip olması güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  2. Bu kremi cok merak ediyordum tatlim. Ozellikle nemlendirici olarak kullanmak istiyorum. E yaza dogru alabilirim o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elindekileri bitir önce krem canavarı :P :) Uygun fiyatlı ve güzel bir krem kuzum inşallah seversin :)

      Sil
    2. Amacım elimdekileri bitirmek bebegim zaten ama Rival de Loop Hydro goz kremi bana hic iyi gelmedi. Yazısını yazacagım pazartesi :(

      Sil
    3. Millet pek bi sevdi RDLoop'un Alverdenin kremlerini ama bana da iyi gelmedi kuzum bir daha asla almam maceraya gerek yok!

      Sil
  3. En merak ettiğim ürünlerden biriydi bu canım. Yorumlaman süper olmuş. Şişlik problemim var malesef. Denenecekler listesinde öyleyse. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım senin cildine de uyum sağlar :) Kullandıktan sonra yorumunu merakla bekliyorum..

      Sil
  4. Fiyatı ne kadar da uygun kesinlikle bir şans verilmeli. Ambalajlarına ben de bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevdim açıkcası ilerde bi sorun da oluşturmazsa tekrar alırım :)

      Sil
  5. Ben göz altı konusunda çok hassasım.Korkuyorum sürdüğüm kremlerden kötü olacak falan diye. :/
    Bu merak ettiğim bir kremdi ama benim göz altımda şişlik yok. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende korkuyorum özellikle yağ bezesi yapar diye :( Bende de şişkinlik yok canım bazen uykudan uyanınca oluyor o kadar.. Nemlendirme için kullanıyorum ben :)

      Sil
  6. Ben de kullaniyorum ve gayet memnunum. Icerigi guzel. Yalniz bence icinde parfum var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfüm olsa güzel kokardı ama enteresan bir kokusu var içeriğinde de göremedim parfümü belki kafeinin diğer maddelerin kokusudur..

      Sil
  7. Tamda ihtiyacım olan yazı ellerine ve göz altlarına sağlık :)
    İlk fırsatta alacağım bu kremden. Benimde göz altlarım ne kuru ne yağlı ama cildim yağlı (sivilce vs. yok şükürler olsun) Yağ bezesi yapsaydı ilk hafta yapardı muhtemelen. Çok uzatmayım lafı alınacak listeme yazdım bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sende memnun kalırsın =) Ben şimdiden gratis tekrar getirmezse diye endişelenmeye başladım o kadar sevdim yani =)

      Sil
  8. Yağ bezeleri için bir çözüm buldunuz mu peki ? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef.. Dr' a gittim ama o da bir şey yapmadı. Şırıngayla kendin temizle dedi! Nasıl bir doktorsa artık!!!!

      Sil
  9. Aklımda vardı bu güzel özetlemişsin kesinlikle şans vericem ^^ Ambalajları çok tatlı geçen gidince yoktu indirime denk gelmişti bende onun yerine aynı markadan simli vücut nemlendiricisi aldım kıh kıh çok güzel hatta nuxe ışıltılı yağ ile kıyaslıcam görüntü olarak ^^

    YanıtlaSil
  10. Aaa bak ben onu alcaktım unutmuşum not edeyim hemen ilk indirimde almam lazım :) Sağol tatlım ^^

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe