Flormar SuperMatte M123 Oje

09:00

Selam kızlar..


Benim yıllardır vazgeçemediğim bittikçe aldığım bir oje m123. Joker bir oje aslında. Ne süreceğimi bilmediğimde
kıyafetime uyum sağlar mı sağlamaz mı diye dert etmeden rahatça uygulayabiliyorum. Rengi pembe kahve karışımı bir gül kurusu. Tırnakta çok zarif duruyor. Doğal renklerden hoşlananlar bu ojeye bayılacaktır eminim! İnce 2 kat uyguluyorum her zaman ki gibi. Kalıcılığı ve kuruma hızı güzel ama ben ojeyi sürüp yattığım için yastık izi olmuş ^^ Tembelliğimden top coat falanda sürmedim aferim bana =)



Siz bu rengi nasıl buldunuz? Sevdiğim kadar var değil mi?milkysmile

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

6 yorum

  1. Benim de yaz kis kullandigim nadir ojelerden :) Cok guzel renk gule gule kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sende güle güle kullan :)

      Sil
  2. Rengi çok çok hoş ve kesinlikle dediğin gibi joker bir oje :)

    YanıtlaSil
  3. Pastel'in buna benzer çok sevdiğim bir ojesi var, bu renkleri bende çok seviyorum :)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe